Rozpočet počítá s příjmem z reklamy 753,7 milionu korun, což je podobná částka jako letos. Z větší části, 150 milionů korun, výnos poplyne do Fondu pro podporu a rozvoj české kinematografie. Z byznysu kolem sponzoringu, teleshoppingu a prodeje práv k televizním pořadům chce ČT získat o 100 milionů víc než letos.
Největší nárůst tržeb by měl přinést teleshopping. Zatímco letos zde televize utržila 56 milionů korun, v příštím roce by to mělo být až 106 milionů.
Na zvláštní účet pro rozvoj digitálního vysílání půjde 15 milionů korun a na mandatorní výdaje připadne 165 milionů korun, uvedlo Právo.
V ČT nyní probíhá daňová kontrola. V příštím roce bude v televizi proveden personální audit, k jehož druhé části bude přizvána externí agentura.
ČT letos plánovala hospodařit s příjmy i výdaji 7,03 miliardy korun. To proti loňsku představovalo nárůst o téměř devět procent.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
