"Jsme rádi, že se nám i v době světové finanční krize podařilo získat tyto dvě zakázky a že můžeme dále rozvíjet výrobu leteckého celku, na který se již více než 70 let specializujeme," dodal generální ředitel Technometry Ladislav Šimek. Tradiční výrobce podvozků předpokládá, že v souvislosti s touto zakázkou příjme v novém roce několik desítek nových zaměstnanců. V současnosti firma zaměstnává 120 lidí.
Firma bude vyrábět podvozky pro šestimístný letoun LT americké společnosti Epic Aircraft a tlumiče příďového podvozku pro jednomotorový turbovrtulový letoun SR22(20) americké firmy Cirrus Design. Dodávky pro firmu Cirrus budou zahájeny v únoru, pro Epic v březnu.
Aero, které od roku 2006 ovládá společnost Oakfield ze skupiny Penta, je největším výrobcem letecké techniky v České republice. Společnost vykázala loni čistý zisk 236 milionů korun a poprvé od roku 2004 se vrátila do černých čísel.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
