"Akvizice společnosti CE Wood se neuskuteční. Při dolaďování smluvních kroků jsme narazili na nepřekonatelné rozpory, a fond proto nebude v transakci pokračovat. Právníci obou stran nyní hledají nejlepší řešení, jak se korektně vypořádat se situací," řekl webu Brož. Doubrava ovšem tvrdí, že smlouva stále platí a nyní se dřevařská firma oceňuje.
"Pokud vím, podepsané smlouvy jsou platné a pokračuje se podle nich," řekl dnes ČTK Doubrava. Smlouva o koupi části CE Wood sice obsahuje i možnost výpovědi, taková situace ale podle jeho názoru nenastala.
V případě, že by se fond rozhodl od transakce ustoupit, mohlo by to podle něj pro CE Wood představovat potíže. "Firma se připravila na přijetí investora a pokud by k tomu nedošlo, byla by to otázka o její budoucnosti. Ale domnívám se, že se tím budeme zabývat, až se situace vyjasní," doplnil Doubrava.
O vstupu fondu RP Capital do a.s. CE Wood obě strany informovaly v polovině října. Fond, který měl ve firmě získat zhruba 66 procent akcií, avizoval, že je připraven do lesnictví, těžby a zpracování dřeva investovat více než miliardu korun. Částka, za kterou měl rozhodující balík akcií dřevařské firmy získat, zveřejněna nebyla.
Holding CE WOOD je největším seskupením v České republice, které se zabývá výrobou, zpracováním a prodejem dřeva. A.s. CE WOOD je pak mateřskou společností holdingu. V roce 2006 vykázala tržby 2,173 miliardy korun, ztráta činila 73,5 milionu.
Skupina RP Capital vznikla v roce 2004 a nyní spravuje prostřednictvím různých fondů aktiva v hodnotě přibližně tři miliardy dolarů. Fond má pobočky ve Spojených státech a ve Velké Británii. Jeho zakladateli byli Petr Kellner a Rafael Berber. Fond se zaměřuje na investice ve východní Evropě, na Středním Východě, v Africe a Japonsku.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
