Pavilon P je 214 metrů dlouhý a 90 metrů široký. Nabídne přes 10.000 metrů čtverečních výstavní plochy. Původně měl stát kolem 800 milionů korun, kvůli některým úpravám projektu však bylo nutné cenu zhruba o 110 milionů Kč navýšit. "Ještě za běhu docházelo k některým úpravám, dolaďovaly se některé detaily, jako na každé stavbě," uvedl náměstek generálního ředitele Veletrhů Brno Kamil Trávníček.
Samotná stavba přijde na necelých 750 milionů korun. Další náklady si vyžádala demolice tří původních menších pavilonů, které stály na místě dnešního staveniště. Celkem tak bude v areálu brněnského výstaviště 14 pavilonů, mezi nimi například architektonicky ceněné stavby jako pavilon A nebo Z i novější objekty z 90. let - pavilon V, F nebo E.
Brněnské veletrhy ovládají přibližně dvě třetiny tuzemského výstavního trhu. Jejich kalendář nabízí ročně přes 40 akcí. Loni firma vykázala obrat 1,766 miliardy korun a zisk před zdaněním 92,4 milionu Kč. K pozitivnímu hospodářskému výsledku přispěly zejména Mezinárodní strojírenský veletrh, Stavební veletrhy a veletrh Autosalon. Právě na těchto hlavních akcích pociťovaly Veletrhy Brno v posledních letech nedostatek kvalitní výstavní plochy.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
