Podle dřívějších informací chce J&T do obnovy lukrativních ploch poblíž centra Brna investovat osm až 11 miliard korun. Podle Ochece zatím z plánů neslevila. "Architekti plánují podle původního zadání. Výstavba jen bude delší, než by byla bez krize," uvedl.
První studie už investor má. Podle nich by měla na ploše podél řeky Svitavy vyrůst nová čtvrť s byty, kancelářemi a obchody. Část budov stavební firmy zboří, některé by měly ponechat.
Areál vydražila J&T z konkurzní podstaty Zbrojovky Brno loni v lednu za rekordních 707 milionů Kč spolu s developerskou firmou CPI Group, každá má poloviční podíl. Zatím noví majitelé značnou část objektů pronajímají. Zřejmě také proto s výstavbou příliš nespěchají, mají příjmy z nájmů.
J&T vlastní v Brně i další pozemky. Stavět by mohla například poblíž plánovaného vlakového nádraží. To by mělo stát hned u centra vedle současného autobusového nádraží Zvonařka. V oblasti chtějí stavět i některé další developerské firmy, některé už mají i pozemky.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
