Začalo platit usnesení Krajského soudu v Brně a máme tu tedy sloučení Stavebního penzijního fondu ČR, a.s. a ABN AMRO penzijního fondu, a.s. Právním nástupcem se stává společnost ABN AMRO Penzijní fond, a.s. Slučování penzijních fondů započalo již kapitálovým vstupem ABN AMRO Bank N. V. do Stavebního PF v červnu 2001.
Klienti Stavebního PF se tedy stávají klienty penzijního fondu ABN AMRO, a.s. Také veškeré nároky účastníků penzijního připojištění u Stavebního PF přecházejí automaticky na ABN AMRO Penzijní fond, a.s., o čemž by měli být informováni začátkem února.
Hlavním akcionářem fondu je banka ABN AMRO N. V., která na český trh penzijního připojištění vstoupila v červnu 2000, kdy koupila 100% podíl Penzijního fondu ŠKODA, a.s., později přejmenovaného na ABN AMRO Penzijní fond.
Následovala koupě 70% podílu JISTOTA a KORUNA penzijního fondu, a.s. v září roku 2000. 20. prosince 2000 rozhodl Krajský obchodní soud v Brně o návrhu na sloučení penzijních fondů ABN AMRO Penzijní fond, a.s. a JISTOTA a KORUNA penzijní fond, a.s. Z rozhodnutí akcionářů došlo ke změně názvu na ABN AMRO penzijní fond, a.s. V červnu roku 2001 vstoupila ABN AMRO Bank N. V. kapitálově do Stavebního PF. A nyní tedy dojde ke sloučení dalších dvou fondů, jejich podíly banka vlastní.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
