Lidé se v průměru dívali na televizi tři hodiny a 30 minut každý listopadový den, zatímco loni to bylo o tři minuty více. V listopadových měsících v letech 2002 až 2006 se tato doba pohybovala od tří hodin a 32 minut předloni po čtyři hodiny a 12 minut před šesti lety.
Z hlavního večerního času mezi 19:00 až 23:00 věnovali lidé v listopadu sledování televize hodinu a 32 minut. Loni v listopadu to bylo hodinu a 36 minut, ve stejných měsících v letech 2002 až 2006 se tato doba nacházela v rozmezí od hodiny a 39 minut předloni po hodinu a 48 minut před šesti lety.
Ve srovnání s letošním říjnem průměrná doba sledování televize stoupla, a to přes celý den o devět minut a večer o minutu. To odpovídá pravidelnému trendu, kdy se s nastupujícími podzimními a zimními měsíci tato doba prodlužuje a naopak s nástupem jara a léta zkracuje.
V podílech na sledovanosti jednotlivých celoplošných stanic přes celý den zaznamenala proti říjnu největší pokles ČT2. Její podíl klesl o osm desetin bodu a sledovalo ji v průměru šest lidí ze sta u obrazovek, což je nejméně podle údajů ČTK od ledna 2005.
Podíl ČT1 na celodenní sledovanosti v listopadu naopak meziměsíčně stoupl o dvě desetiny na 21,2 procenta, podíl Novy pak o osm desetin na 39,3 procenta. Prima naopak zaznamenala pokles, a to o čtyři desetiny na 17,6 procenta.
Podíl Novy v hlavním večerním čase v listopadu oproti říjnu stoupl o devět desetin bodu a sledovalo ji v průměru 44 lidí z každé stovky u obrazovek. To je nejvíce nejen letos, ale od května loňského roku.
ČT1 v hlavním večerním čase v uplynulém měsíci dosáhla podílu 22,2 procenta, což je o tři desetiny více než v říjnu. Podíl ČT2 naopak klesl o devět desetin na 4,9 procenta, Prima si pohoršila o půl bodu na 16,6 procenta.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
