Čínský trh je zatím pro automobilový průmysl světlým bodem. Automobilky po celém světě se potýkají s prudkým propadem prodeje způsobeným globální finanční krizí a poklesem ekonomického růstu, který je donutil zavřít některé továrny a propouštět.
V minulých letech prodej aut v Číně silně rostl, nejméně o pětinu ročně. V loňském prvním pololetí ale tempo růstu prodeje aut v Číně zvolnilo pod 20 procent kvůli zpomalení čínské ekonomiky, slabému akciovému trhu a květnovému zemětřesení, které napáchalo rozsáhlé škody v čínské provincii S'-čchuan. V srpnu, září a listopadu prodej dokonce klesl. Řada analytiků podle agentury Reuters dokonce předpokládá, že prodej automobilů v Číně se v příštím roce sníží o pět až deset procent, protože spotřebitelé kvůli obtížnějším ekonomickým podmínkám omezí výdaje.
Vláda zatím nezveřejnila detailnější údaje o dovozu aut. Dovoz motocyklů se loni snížil o 38 procent na 511.740 kusů.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
