Škodovky se v bosenském závodě koncernu Volkswagen začaly montovat v roce 1998. Vyráběly se zde modely Fabia, Octavia první i druhé generace a Superb. Ročně šlo až o 2500 aut.
Kromě tří českých závodu se škodovky dále montují od roku 2001 také na Ukrajině, kde vznikají všechny modelové řady. V kazachstánském Kamenogorsku montuje Škoda Auto od roku 2005 svůj nejúspěšnější model posledních let - Škodu Octavia první generace. Octavia a Superb vznikají i v Indii nedaleko Bombaje. Své vozy vyrábí největší česká automobilka také v Rusku a Číně.
Loni v prosinci firma oznámila, že nestáhne výrobu octavií ze Slovenska, jak původně zamýšlela. V bratislavském závodě Volkswagenu chce vyrobit letos zhruba stejně modelů octavií jako loni, kdy plánovala produkci 20.000 aut.
V roce 2007 Škoda v zahraničí vyrobila 78.527 aut, o rok předtím to bylo 34.917 vozů. Loňskou výrobu firma zatím neuvedla. Loni na jaře, tedy před globální hospodářskou krizí, oznámila, že v roce 2009 chce v cizině vyrobit 172.000 aut.
V roce 2007 prodala největší česká automobilka celkem 630.032 aut. Na loňský rok původně plánovala výrobu 700.000 vozů, na podzim ale kvůli krizi plán upravila s tím, že produkce bude vyšší než předloni.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
