Letadla na linkách budou od 19. února létat třikrát až čtyřikrát týdně. Od 25. července se u linek zavedených v únoru frekvence zvýší a například do Londýna/Lutonu a Milána/Bergama budou létat denně. Nové linky do Paříže/Beauvais a Eindhovenu budou od července k dispozici třikrát týdně.
"Příchod Wizz Airu do Prahy je logický a velmi dobře načasovaný krok v expanzi naší společnosti do střední a východní Evropy," uvedl generální ředitel společnosti Wizz Air József Váradi. "Naším cílem je stát se vedoucí nízkonákladovou společností v České republice stejně jako na našich ostatních domácích trzích," dodal.
"Jsme velmi rádi, že se nám daří rozšiřovat nabídku pravidelných spojení z Prahy, a tím zvyšovat komfort pro cestující a to i v současné době, ve které každá společnost mnohem citlivěji než kdykoliv předtím zvažuje svá strategická rozhodnutí," sdělil vrchní ředitel pro obchod a provoz Letiště Praha Jiří Pos
Wizz Air, jedna z největších nízkonákladových společností ve střední a východní Evropě, přepravila v loňském roce 5,9 milionu cestujících, což představuje meziroční nárůst 41 procent. Společnost loni otevřela spojení do více než 40 destinací. Leteckou flotilu Wizz Airu v současné době tvoří 20 Airbusů A320, společnost má devět základen - v Polsku (Katowice, Varšava, Gdaňsk a Poznaň), Maďarsku (Budapešť), v Bulharsku (Sofie), v Rumunsku (Bukurešť a Cluj-Napoca) a na Ukrajině (Kyjev). Aerolinky zahájily svůj provoz v Polsku v květnu 2004.
Z Prahy již létá vícero nízkonákladových linek, například Ryanair, SkyEurope, SmartWings, easyJet nebo Clickair. Podle svých webových stránek Letiště Praha nabízí podle tiskové zprávy přímé linky do 103 destinací, zajišťuje je 42 leteckých společností. Loni pražské letiště odbavilo 12,7 milionu cestujících.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
