Vlakové jednotky vyvíjené pro Slovensko budou obdobou elektrických souprav CityElefant, které společnost už devátým rokem vyrábí pro České dráhy. Oproti nim budou dvousystémové s možností jízdy pod střídavým napětím. Soupravy o výkonu dva megawatty (MW) mohou přepravovat až 307 sedících cestujících rychlostí až 160 kilometrů za hodinu. Budou řízeny novým, vysoce automatizovaným systémem; chybět nebude ani kamerový systém pro sledování situace vně i uvnitř vlaku.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
