„Ačkoliv platby na internetu prostřednictvím platební karty stále představují jen zlomek platebních transakcí, lidé si začínají na tento způsob placení zvykat. Každoročně se zvyšuje počet uskutečněných internetových transakcí. Podobný trend postupného nárůstu zájmu jsme mohli vidět i v souvislosti s platbou kartou v obchodech, “ vysvětluje Martin Eyberger, výkonný manažer segmentu Platební komfort ČSOB.
Obliba internetového nakupování nestoupá pouze v České republice, ale všude ve světě. Za poslední rok vzrostl podle zahraničních statistik zájem o internetové nákupy o více než 60 %. I zde má ČSOB náskok, protože v posledních letech se mezi jejími klienty počet internetových transakcí téměř zdvojnásobil. V zemích západní Evropy využívá virtuálních obchodů více než 80 % uživatelů internetu. Stejně tak v USA a Kanadě.
Největší zájem mezi nakupujícími je o letenky a zájezdy (48 %), o hudbu (44 %), o módu (41 %) a techniku (38 %). Bez zajímavosti jistě není, že pokud jde o módu, dávají Češi přednost zahraničním internetovým obchodům před českými.
Většímu objemu nákupů přes internet přispívají také současné masivní povánoční výprodeje. Zákazníky lákají až 80 % slevy, přeplněná obchodní centra už méně. Proto stále více lidí dává přednost pohodlnému nakupování prostřednictvím internetu. V Česku po internetu pravidelně nakupuje 39 % jeho uživatelů.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
