Mezi požadavky pro první fázi charakterizovanou bojem o přežití patří podle předsedy asociace Břetislava Ošťádala úprava nepružného zákoníku práce tak, aby převedením nákladů za tři měsíce odstupného a jednoho měsíce výpovědní lhůty stát vytvořil fond na podporu malých a středních podniků. Uspoří se tak prý část neproduktivních nákladů na udržení redukovaného provozu a současně se tak má udržet i zaměstnanost.
AMSP dále požaduje umožnit malým a středním firmám odklad plateb na sociální a zdravotní pojištění bez uplatnění úroků z prodlení. Stejně tak žádají o možnost dočasně upustit od účtování záloh na dodávky elektřiny, plynu a tepla, aby se předčasně neodčerpávaly peníze, které podle asociace mnohdy neodpovídají skutečnému odběru.
V další fázi AMSP žádá od vlády posílení programů poskytovaných Českomoravskou záruční a rozvojovou bankou pro poskytování záruk na investiční úvěry, zvýhodněné úvěry na inovační opatření a na financování komercionalizace výstupů vědy a výzkumu. "Malé a střední podniky potřebují podporu od vlády. Víme, že její možnosti jsou omezené, ale přesto si dovolujeme navrhnout opatření, která by problém pomohla řešit. Bez rychlé finanční pomoci nebudou všechna navržená opatření účinná," dodal Ošťádal.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
