Spuštěním V1 by ale Slovensko porušilo přístupovou dohodu k Evropské unii. Chystané obnovení výroby kritizovaly i ekologické organizace a jako tradiční odpůrce jaderné energetiky i sousední Rakousko. Vláda tyto plány odůvodňovala nedostatkem zemního plynu, protože stabilitu slovenské přenosové soustavy pomáhají udržovat plynové generátory.
"Pominuly důvody a mandát ministra hospodářství z usnesení vlády pro spuštění V1. Obnovení (provozu) druhého bloku (...) nebude realizováno," řekl Jahnátek. Slovenská vláda dala pokyn k nastartování přípravných prací v bohunické elektrárně 10. ledna.
Reaktor měl být připojen k síti v kritické situaci na nevyhnutelnou dobu, aby pomohl stabilizovat přenos elektřiny, který byl údajně ohrožen kvůli výpadku dodávek ruského plynu přes Ukrajinu. Slovensku se však i díky pomoci ze zahraničí podařilo funkčnost elektrické soustavy udržet. Později navíc začal na Slovensko znovu proudit ruský plyn.
Druhý blok elektrárny V1 ukončil provoz na přelomu roku, první přestal vyrábět elektřinu již koncem roku 2006.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
