Odměna pro správce se vypočítává z celkových příjmů konkurzní podstaty. Správci během konkurzu podle zákona nedostávají žádnou mzdu, protože nejsou zaměstnanci podniku. Mají nárok na čerpání záloh z odměny. V případě ČKD Blansko správci nashromáždili přes 473 milionů korun. Část šla na úhrady pohledávek věřitelů, část na náklady spojené s konkurzem nebo provoz podniku před jeho prodejem.
Jeřábek dostane odměnu 6,34 milionu korun, na konkurzu se podílel osm let. Nahradil Jiřího Funka, který byl ve funkci asi dva roky a dostane za to odměnu 5,71 milionu. Zvláštní správci Pavla Kvapilová a Michal Gruber dostanou také částky v milionech. Kvapilové náleží za zhruba deset let práce na konkurzu 6,38 milionu Kč, Gruber dostane za přibližně poloviční čas 2,55 milionu.
V blanenském závodu se přes potíže nikdy nepřestalo vyrábět, i po prohlášení konkurzu zůstalo v podniku kolem 1200 zaměstnanců. To je podle Jeřábka zcela výjimečný případ. Zkrachovalý podnik nahradila firma ČKD Blansko Strojírny, kterou nyní vlastní česko-slovenská finanční skupina J&T. V minulých dnech se podle serveru časopisu Euro dohodla se skupinou PPF na vytvoření společného energeticko-strojírenského holdingu, kam by patřily také ČKD Blansko Strojírny. PPF má za 40procentní podíl zaplatit kolem šesti miliard korun.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
