Podle ředitele marketingu pro nefiremní zákazníky Lukáše Kružberského tak firma reaguje na klesající zájem o dotované telefony. "Jejich podíl klesá a nyní se pohybuje kolem 40 procent," vysvětlil. Průměrná dotace na telefon se pohybuje kolem 1440 korun, při volbě kreditu navíc v balíčku Vodafone Extra zákazník v průměru získá 1970 korun.
Dvouletý cyklus obměny mobilních telefonů dodržuje podle údajů firmy jen každý osmý zákazník. Naopak více než polovina klientů si telefon pořizuje každý rok, nebo za ještě kratší dobu. "Proto přicházíme s alternativním řešením pro zákazníky, kteří mají zájem pouze o naše služby a telefon si raději koupí za plnou cenu nebo na splátky," dodal. Konkurenční T-Mobile například nabízí již několik let 20procentní tarifní zvýhodnění pod názvem Hit.
Průměrná cena nového mobilního telefonu je 3500 korun. V Česku je nyní kolem 20 milionů přístrojů. Operátoři prodávají zhruba 60 procent telefonů, zbytek připadá na nezávislé distributory.
Vodafone měl na konci minulého roku kolem 2,9 milionu zákazníků.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
