Druhá v pořadí podle počtu posluchačů je Frekvence 1, kterou si v průměru denně naladilo ve druhém pololetí 959.000 lidí, což je o 29.000 více než od dubna do září. Třetí je Evropa 2 s 931.000 příznivci, což je o 42.000 více než v loňském druhém a třetím čtvrtletí.
Další tři příčky mezi celoplošnými rádii patří stanicím Českého rozhlasu. ČRo 1 - Radiožurnál měl 764.000 posluchačů, což znamená nárůst o 42.000. ČRo 2 - Praha poslouchalo v průměru 436.000 lidí, tedy o 18.000 více než v předchozím sledovaném období. ČRo 3 - Vltavě vzrostl počet posluchačů o 16.000 na 92.000 lidí každý den.
Ve srovnání podílů na trhu mělo Rádio Impuls podíl 12,7 procenta, což je méně o šest desetin bodu oproti předchozímu období. Podíl Frekvence 1 byl 11 procent (nárůst tři desetiny bodu), Evropy 2 pak 9,4 procenta (nárůst o desetinu procenta). Podíl Radiožurnálu od července do prosince stoupl o čtyři desetiny na 7,9 procenta.
Průzkum se uskutečnil od 1. července do 17. prosince, dotazováno bylo celkem 14.747 náhodně vybraných lidí z celé ČR.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
