Podle tohoto zdroje firma neustoupí od expanze ve střední Evropě, a tedy od výroby jak v České republice, tak na Slovensku. Koncern prý přitom nemůže být obviňován, že stěhuje své závody z Francie, kde vyrábí zhruba polovinu všech svých vozidel a například 92 procent motorů. Pouze další rozšiřování své činnosti provádí více v mezinárodním měřítku, dodal zdroj.
V Česku má PSA Peugeot Citroën společný závod s japonskou Toyotou. Firma sídlící v Kolíně počítá s tím, že letos vyrobí podobně jako loni kolem 324.000 vozů. PSA Peugeot Citroën má závod rovněž ve slovenské Trnavě.
Sarkozy ve čtvrtek označil za zásadní pro záchranu francouzských pracovních míst zabránit stěhování továren do zahraničí a zároveň vyslovil přání přestěhovat pokud možno ty provozovny francouzských firem již umístěné v cizině zpátky do Francie.
Francouzský průmysl je nynější celosvětovou hospodářskou krizí zasažen o to tvrději, že potíže pociťoval již před ní. Dlouhodobě se potýká například ve srovnání s Německem s nižší efektivitou práce a neschopností udat své výrobky na mezinárodních trzích.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
