V protikrizovém plánu zůstala po nedělním jednání ministrů s Národní ekonomickou rady vlády (NERV) většina známých návrhů, například snížení sociálního pojištění nebo zrychlení odpisů. Rovněž by si mohli podnikatelé odečíst DPH u všech nových aut. Tento návrh již projednává Poslanecká sněmovna.
Vláda by měla také dát dvě miliardy korun Českomoravské záruční a rozvojové bance, aby měli malí a střední podnikatelé dostupnější úvěry. Šest miliard plánuje kabinet investovat do zateplování rodinných domů a 600 milionů chce dát do zateplování paneláků. Dvě miliardy pak jsou připravené pro investice do veřejné dopravy do krajů, které krize postihne nejvíce.
Stát je podle ministra financí Miroslava Kalouska rovněž připraven podělit se s bankami i o část rizika při poskytování kapitálu malým a středním podnikům. Celkově jsou opatření podle Kalouska namířena na podporu zaměstnanosti a zároveň nezatěžují příliš veřejné finance.
Naopak protikrizový plán by neměl obsahovat návrh na zavedení takzvaného švarcsystému nebo šrotovné. Podle dnešního vyjádření ministra životního prostředí Martina Bursíka před jednáním vlády je nepravděpodobné, že by bylo schváleno i vrácení daní živnostníkům. Protikrizový balíček nepočítá ani s nižší DPH na restaurační služby.
Protikrizový balíček by měl ve středu poslancům představit premiér Mirek Topolánek.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					