Zástupci odborů, jejichž vyjádření ČTK zjišťuje, se podle svého dřívějšího vyjádření snažili vést jednání o kolektivní smlouvě tak, aby byla především zachována zaměstnanost. To se podařilo, firma se zatím propouštět kmenové zaměstnance nechystá. Růst platů je však kvůli krizi podstatně menší než v roce 2007, kdy se mzdy v automobilce zvýšily o téměř 13 procent.
"I v současné době, která je silně poznamenána finanční krizí a nejistotou na světových trzích, rovněž i přes nemalé zatížení rozpočtů firmy, chceme naše zaměstnance, jejichž práce si vysoce ceníme, podpořit a dále je motivovat," řekl k dohodě člen představenstva pro řízení lidských zdrojů Klaus Dierkes.
V roce 2007 firma poprvé v historii zavedla systém podnikového bonusu, který má zaručenou a variabilní část a je více provázaný s výkony zaměstnanců. Do této zaručené části byl transformován i 13. plat, který podle Černého zůstává i přes dopady finanční krize v roce 2009 zachován.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					