"Teď nemůžeme nic dělat, čekáme, až to vychladne," dodal. Potrubí se podle Drápely nyní musí vypustit a teprve potom k němu budou moci opraváři. Plzeňská teplárenská chce horkovod opravit do rána, ale zatím nezná rozsah havárie. "Skvrňany a částečně Bory napojíme z náhradního okruhu Plzeňské energetiky," dodal Drápela.
Z místa havárie pod muzeem stoupala ve 21:00 pára do výšky pěti metrů. Podle výrobního ředitele teplárny Zdeňka Dongrese měla voda v místě teplotu 132 stupňů Celsia. Potrubí by mělo chladnout zhruba dvě hodiny, než se k němu opraváři dostanou. Podle havarijní čety nebudou muset bagry zřejmě odkrývat zeminu. Opraváři odstraní havárii asi přímo v šachtě, z níž stoupá pára.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					