Společnost ČSA je ve sféře zájmu Air-France-KLM a je do jisté míry zajímavá, sdělil listu dobře informovaný zdroj z letecké společnosti. Podle něj je ale situace na finančním trhu v současnosti komplikovaná a vše bude záležet na kapitálových možnostech konsorcia, na něž také dolehly následky celosvětové ekonomické krize.
Kromě Air France-KLM, která je partnerem ČSA ve skupině SkyTeam, zájem o českého leteckého dopravce projevují také ruský Aeroflot a údajně i německá Lufthansa.
Výběrové řízení na nového majitele ČSA vyhlásilo ministerstvo financí 5. února. Zájemci mohou podávat přihlášky do 23. března do 12:00, nový majitel by měl být znám nejpozději do 30. září letošního roku. Do prodeje jde celý balík akcií státu, který tvoří 91,51 procenta základního kapitálu ČSA. Ve druhém kole tendru bude jediným kritériem cena. Vláda doufá, že obdrží přinejmenším pět miliard Kč.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					