V Bulharsku, kde pod značkou Koh-i-noor Hemus v továrnách v Burgasu vyrábí až 100 milionů fixů ročně, chce investovat 100 milionů korun do výstavby v hlavním městě. "Letos hodláme pro tuto společnost postavit fabriku na zelené louce v Sofii," řekl Ekonomu místopředseda představenstva Koh-i-Nooru Vlastislav Bříza.
Firma také uvažuje o nové továrně ve Vietnamu, kde by mělo najít práci asi 50 lidí. "Půjde o malou továrnu, která by sloužila jen pro obsluhu států, jako jsou Kambodža, Laos, Vietnam nebo Thajsko," naznačil Bříza.
Firma, která má v České republice tradici od roku 1790, spadá se dvěma dalšími společnostmi pod Koh-i-Noor Holding. Společně s ní do skupiny patří ještě nástrojárna v Poličce Koh-i-Noor Ponas a Gama Group, jejímž hlavním zaměřením je vývoj, výroba a prodej jednorázových zdravotnických prostředků. V roce 2007 holding dosáhl obratu 1,8 miliardy korun, aktuální data firma ještě nezveřejnila, uvedl Ekonom.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					