O možném zájmu Air France-KLM informoval francouzský deník La Tribune, podle nějž hodlá tato společnost nabídnout za ČSA 200 milionů eur, tedy v přepočtu zhruba 5,7 miliardy korun.
Výběrové řízení na nového majitele ČSA vyhlásilo ministerstvo financí 5. února. Zájemci mohou podávat přihlášky do 23. března. Těm, kteří postoupí do druhého kola, bude umožněn přístup k interním informacím ČSA nutným k vytvoření konečné cenové nabídky. Náměstek ministra financí Ivan Fuksa nedávno mluvil o zhruba deseti zájemcích o ČSA.
Svůj zájem o ČSA opakovaně potvrdil ruský Aeroflot, kterému se však podle informací Eura dosud nepodařilo sehnat v Česku partnera pro účast v privatizaci. Sám se o ČSA ucházet nemůže, jednou z podmínek soutěže totiž je, že nabyvatelem většinového podílu musí být firma z Evropské unie.
Aeroflot bezúspěšně jednal s investičními skupinami Penta, PPF a J&T. Mezi další vážné zájemce o ČSA patří například finanční skupina Odien, která v Česku vlastní cestovní kancelář Čedok. Z leteckých společností se hodlá zúčastnit soutěže tuzemský charterový přepravce Travel Service.
Podle Fuksy projevily zájem o ČSA společnosti ze západní Evropy, dálného východu a Aeroflot jako jediný zástupce východní Evropy. Výnos z privatizace se odhaduje na 3,5 miliardy až pět miliard korun.
ČSA musejí rovněž od vstupu nového vlastníka zůstat nejméně po dobu pěti let českým národním dopravcem. To jim zaručuje jednoduší přístup na zahraniční letiště, především v zemích s regulovaným trhem letectví. Po stejnou dobu musí být jejich základnou Letiště Praha a jejich hlavní činností musí zůstat letecká doprava.
Po prodeji ČSA má následovat privatizace pražského letiště. Podmínkami soutěže se bude vláda zabývat zřejmě na přelomu léta a podzimu.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					