Zájem o auta největší české automobilky se prý zvedl především v Německu, Rakousku nebo Francii. Firma proto zatím předpokládá, že návrat k pětidenní výrobě je již trvalý. "Není tam žádné omezení, že by to bylo jen na určitou dobu. Vracíme se prostě momentálně ke standardnímu modelu výroby," podotkl mluvčí.
Škoda Auto původně kvůli recesi v automobilovém průmyslu plánovala vyrábět jen čtyři dny v týdnu až do konce června. Nedávno však již avizovala, že kvůli poptávce na německém trhu začne od tohoto týdne vyrábět model Škoda Fabia i v pátek. To mělo trvat ale původně trvat jen do konce března.
Německá vláda dá 2500 eur (přes 70.000 korun) každému, kdo odveze na vrakoviště auto starší devíti let. Nový vůz si pak musí koupit nejpozději do konce roku. To stlačilo cenu fabie na německém trhu na zhruba 160.000 korun a zvýšil se i zájem o další modely.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					