Grübel působil v čele Credit Suisse v letech 2003 až 2007, v době, kdy se bance podařilo úspěšně vymanit z masivních ztrát a získat zpět důvěru investorů i klientů. Grübel uvedl, že jeho hlavní prioritou je znovu získat důvěru klientů a investorů v UBS a obnovit ziskovost banky. V prohlášení pro zaměstnance také dodal, že plánuje výrazná opatření na snížení nákladů, avšak blíže je neupřesnil.
UBS má nyní problémy s důvěrou investorů, akcionářů i klientů. Banka vykázala masivní ztráty kvůli svému napojení na trh s rizikovými hypotékami v USA a čelí ve Spojených státech vyšetřování kvůli podezření, že pomohla bohatým Američanům s daňovými úniky.
UBS vykázala v loňském roce ztrátu 19,7 miliardy franků (asi 378,2 miliardy Kč). Tak vysokou ztrátu zatím žádný švýcarský podnik neměl. Kvůli úvěrové krizi banka odepsala už asi 49 miliard dolarů (1,1 bilionu Kč). Získala také vysokou finanční pomoc od vlády.
Americký daňový úřad obvinil UBS, že vede účty až 52.000 amerických občanů, kteří se snaží vyhnout placení daní. UBS už se s americkými úřady dohodla na tom, že zpřístupní údaje o těch klientech, u nichž má podezření, že se mohou vyhýbat placení daní. V rámci vyrovnání UBS také zaplatí pokutu 780 milionů dolarů za to, že pomáhala některým bohatým lidem z USA zakládat si v zahraničí fiktivní firmy a neplatit daně, napsaly agentury AP a Reuters.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					