Jediným kritériem výběrového řízení na prodej Technoexportu, které loni vypsalo ministerstvo financí, byla výše nabídnuté ceny. Další nabídky na koupi státního podílu v Technoexportu podalo konsorcium KPB-SUB, které tvoří firmy Kovoprojekta Brno a Slovácké strojírny, a sdružení TEXIM. Členy tohoto konsorcia jsou společnosti B.G.M. holding, UNIS a Šmeral Brno.
Vítězný Chemoprojekt je projekční a inženýrská společnost, která se zabývá zejména realizací investičních projektů v oboru kyseliny dusičné, močoviny, ropy, plynu a ochrany životního prostředí. V roce 2007 Chemoprojekt utržil zhruba 2,4 miliardy korun a měl zisk 88 milionů korun. Majoritním vlastníkem firmy je společnost Safina se sídlem ve Vestci u Prahy, která podle databáze ČTK v Chemoprojektu drží zhruba 81 procent akcií. Do skupiny Safina kromě Chemoprojektu patří také firmy VUAB Pharma a Stena Safina.
Technoexport se angažuje především v oboru kompletních dodávek a výstavby "na klíč" investičních celků pro zpracování ropy a plynu, pro potravinářský či gumárenský průmysl. "Za dobu své více než půlstoleté existence vyvezl Technoexport přes 2270 investičních celků do více než 40 zemí světa," podotkl mluvčí ministerstva financí Ondřej Jakob.
V roce 2006 Technoexport zvýšil obrat na 683,3 milionu korun ze 381,7 milionu korun v roce 2005. Zisk Technoexportu v roce 2006 vzrostl na 342,2 milionu korun z 44,2 milionu Kč o rok dříve. Výsledky hospodaření v letech 2007 a 2008 společnost Technoexport zatím nezveřejnila.
Stejným způsobem jako Technoexport stát privatizuje i svůj bezmála stoprocentního podíl ve společnosti Strojimport, která je rovněž předním tuzemským vývozcem strojů a investičních celků. Výběrové řízení na prodej státního podílu ve Strojimportu loni vyhrála strojírenská společnost Toshulin, která za takřka 100 procent akcií Strojimportu nabídla 121,4 milionu korun. Výsledek tohoto výběrového řízení vláda schválila v lednu.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					