Kolik se sešlo nabídek, neprozradil. Stejně tak nezná podrobnosti o tom, kdo má zájem a co za největší tuzemskou porcelánku hodlá zaplatit. Jako první se musí s těmito údaji seznámit členové věřitelského výboru, poznamenal. Zájemců, kteří chtěli znát podrobnosti o firmě, ale bylo kolem deseti, dodal. "Výbor věřitelů se tentokrát sejde v kompletním složení, přítomen bude rovněž státní zástupce a předseda odborového svazu sklářů," řekl Čermín.
Na informace z jednání výboru bude čekat téměř 1100 zaměstnanců KP, kteří dostali výpovědi a mají skončit 31. března. Generální ředitel KP Vlastimil Argman uvedl, že firmu může zachránit jen to, že ji někdo koupí. Provoz se jinak koncem března zastaví. "Zda bude v pondělí definitivně jasno, to nemohu potvrdit. Záleží na tom, jestli si bude chtít věřitelský výbor vzít nějaký čas na podrobnější prostudování nabídek," podotkl Čermín.
Skupina Bohemia Crystalex Trading a majetkově spjatá Porcela Plus byly ještě v polovině loňského roku největším výrobcem užitkového skla a porcelánu v Česku. Dohromady zaměstnávaly kolem 7000 lidí. Skupina, která bankám dluží kolem čtyř miliard korun, je od loňského září v insolvenčním řízení kvůli nedostatku provozního kapitálu. V provozu už zůstal jen Karlovarský porcelán a Sklárny Kavalier v Sázavě.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					