Podle člena NERV Tomáše Sedláčka se bude rada zabývat také ekonomickými články v zahraničním tisku, které zmiňují Českou republiku. Proti některým z nich se už ohradila Česká národní banka. Podle ČNB uváděly zavádějící a nepřesné údaje o tuzemské ekonomice a mohly mást investory. Proti házení všech zemí ze střední či východní Evropy do jednoho pytle se ohradil i premiér Mirek Topolánek; problémy kvůli krizi mají podle něj jen některé.
Světový finanční summit 20 nejdůležitějších vyspělých i rozvojových ekonomik světa se uskuteční v britské metropoli 2. dubna. Přední politici budou řešit dopady hospodářské krize. Britské listy dnes potvrdily, že summitu by se měl zúčastnit také americký prezident Barack Obama.
Pro vytvoření nástrojů globálního dohledu nad finančními trhy a proti protekcionismu se vrcholní představitelé klíčových evropských ekonomik a EU vyslovili koncem února na své berlínské schůzce. Ministr financí Miroslav Kalousek uvedl, že Česká republika jako předsednická země má ambici na summitu prezentovat co nejširší jednotnou evropskou pozici.
Balíček protikrizových opatření, který vzešel z NERV, v polovině února schválila vláda. Počítá například se slevou na sociálním pojištění, zrychlením odpisů nebo osvobozením malých podniků a podnikatelů od placení záloh daně z příjmu. Protikrizový plán bude podle Topolánka stát rozpočet 41,5 miliardy korun, na druhou stranu pomůže v ekonomice vytvořit stimul za 80,1 miliardy korun. Opoziční ČSSD balíček kritizovala a proti krizi navrhla vlastní sadu opatření.
Počet členů ekonomické rady se v tomto týdnu snížil na devět. NERV opustil předseda představenstva a generální ředitel české pobočky UniCredit Bank Jiří Kunert. Členy NERV zůstávají Vladimír Dlouhý, Martin Jahn, Pavel Kohout, Michal Mejstřík, Tomáš Sedláček, Jiří Schwarz, Jiří Weigl, Jiří Rusnok a Miroslav Zámečník.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					