Pokračující rychlý vzestup nezaměstnaných ukazuje na to, že česká ekonomika je opravdu v recesi, reagoval analytik Komerční banky Jan Vejmělek. Největší problém má podle něj průmysl. Zatímco v minulých letech stál právě průmysl za tvorbou pracovních míst, v době recese zde naopak pracovní místa rychle zanikají. To má za následek, že se k slabé zahraniční poptávce přidává i slabá domácí poptávka. Negativní dopad rostoucí nezaměstnanosti pocítí i státní rozpočet, dodal.
Vyšší míru nezaměstnanosti než republikový průměr vykázalo 46 okresů, nevyšší byla v okresech Most se 14,7 procenta, Jeseník se 14,5 procenta, Bruntál se 13,6 procenta, Znojmo se 13,4 procenta, Karviná se 13,3 procenta a Hodonín se 13,1 procenta. Naopak nejnižší podíl lidí bez práce byl v okresech Praha-východ s 2,2 procenta, Praha a Praha-západ, shodně se 2,4 procenta, Mladá Boleslav se 3,7 procenta a Benešov se 3,9 procenta.
Počet volných pracovních míst, která ke konci února evidovaly úřady práce, meziměsíčně klesl o 3613 na 64.881 míst. Je to o 85.447 míst méně než v únoru 2008. Na jedno volné pracovní místo v současné době připadá v průměru 6,6 uchazeče.
Nejhorší situace byla v okresech Jeseník s průměrem 59,8 uchazeče na jedno volné pracovní místo, Bruntál se 36,9 uchazeče, Děčín se 36,7 uchazeče, Prostějov se 35,1 uchazeče a Karviná se 33 uchazeči.
Meziměsíční nárůst nezaměstnaných zaznamenalo všech 77 úřadů práce. Nejvyšší nárůst byl v okresech Havlíčkův Brod (o 20,4 procenta), Mladá Boleslav (o 17,4 procenta), Olomouc (o 16,8 procenta), Nový Jičín (o 14,4 procenta, Rokycany (o 13,9 procenta) a Benešov (o 13,4 procenta).



 
				







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					