Původním záměrem bylo podle něj firmu reorganizovat. "Banky byly ochotné reorganizaci podpořit, vyžadovaly ale upsání nového kapitálu vlastníka Schoelleru, jímž je indický výrobce tkanin Spentex Industries. Dohoda se však nezdařila, majitel financování odmítl. Věřitelský výbor proto rozhodl o úpadku formou konkurzu," uvedl Vlček.
Podnik rozdělí na dvě části. "Živá část představuje výrobu ziskových přízí, odbyt je zajištěn. Menší propouštění zaměstnanců nelze vyloučit. Snahou bude tuto část podniku prodat strategickému investorovi včetně zakázek a lidí. Mrtvá část v podobě aktiv se zpeněží. Jde o nepotřebné stroje a zařízení. Výtěžek z obou aktivit připadne věřitelům," doplnil.
Všechny závazky vůči zaměstnancům se podle Vlčka podařilo vyrovnat. "Všechny výplaty počínaje prosincovou byly doplaceny, nyní pracovníci obdrží peníze v řádném termínu," řekl.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					