"Jako jediné hodnotící kritérium bude použito kritérium nabídkové ceny," uvedl Šťáhlavský. Lhůta pro podání nabídek je 22. duben. Nyní údržbu zajišťují firmy, které vyhrály tendry v roce 2007. Smlouvy končí letos k poslednímu červnu.
O nemovitosti Českých drah se v jednotlivých oblastech starají organizační jednotky zvané Regionální správy majetku (RSM). Ty ovšem nemají dělníky na údržbu, drobné opravy nebo havarijní zásahy, a proto práce zadávají externím firmám.
Nádraží dráhy dostaly do vínku při svém vzniku v roce 2003, kdy se dělila státní organizace České dráhy na ČD a.s. a Správu železniční dopravní cesty, která vlastní koleje. Převod budov do majetku drah vadí konkurenci, podle které ČD získaly s nádražními budovami neprávem výhodu na trhu.
Existují proto stále úvahy, že by nádraží mohla získat SŽDC, která nyní pečuje o koleje. Ministerstvo dopravy nyní připravuje návrh, podle kterého správa převezme od drah výpravčí a další provozní zaměstnance. O budovách se v návrhu zatím nemluví.



 
				







 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					 Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
						Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
					