"V první fázi se soustředíme hlavně na prodej a servis automobilů. V Car Centru chceme nabídnout nejméně 35 značek," řekl E15 ředitel investic a správy nemovitostí Charouz Group Zbyněk Malý. Podobné hypermarkety s automobily se podle něho nyní ve světě stavějí stále častěji. "Lidé si v showroomu mohou vybrat ze škály značek. Obchodníci mohou těžit ze synergie, není třeba mít zázemí zvlášť pro každou značku," dodal Malý.
Součástí první etapy, která má stát zhruba 80 milionů eur (v přepočtu dvě a čtvrt miliardy korun), je 101 metrů vysoký čtyřhvězdičkový hotel s wellness centrem, kasino a prostory pro administrativu.
Firma podle Malého zahájí výstavbu "po krizi". Na přípravě spolupracuje Charouz Group s německými projektanty, kteří staví například autosalony pro značku Mercedes-Benz. Hlavní atrakcí druhé fáze projektu je autodrom, který by mohl konkurovat nynější závodní dráze v Mostě.
Zatím méně jasné obrysy má sportovní centrum. "Je zde plánovaná aréna srovnatelná s dnešním stadionem Sparty," naznačil Malý. Podle propagačních materiálů by se na sportovištích mohla hrát hokejová, fotbalová či basketbalová utkání. Ve hře je i kongresové centrum, business klub a pořádání koncertů, píše E15.
O stavbě závodní dráhy v Praze, kde by mohly závodit dokonce i vozy Formule 1, se hovořilo již v roce 2006. Podle tehdejších informací některých médií měl pražský magistrát hotový plán na stavbu závodního okruhu. Projekt měl stát 200 až 300 milionů eur a hradit ho měl nejmenovaný soukromý investor.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					