Rozšíření počtu firemních vozidel o osm procent očekávají nejmenší podniky do deseti zaměstnanců, podobné to je i v ostatních zemích EU. Malé firmy s méně než 100 pracovníky předpokládají růst počtu vozidel o čtyři procenta, zatímco unijní průměr je sedm procent. Střední podniky do 500 zaměstnanců pak plánují růst firemních flotil o sedm procent, zatímco Evropa v průměru očekává dvouprocentní pokles.
Více než polovina podniků předpokládá, že současná finanční krize se jejich automobilového parku nedotkne. Krizi chtějí nejčastěji čelit úsporami ve spotřebě paliva (24 procent). Nenakupovat nové vozy kvůli krizi chce 23 procent tuzemských firem.
Zhruba polovina tuzemských malých a středních firem nakupuje auta na finanční leasing, v EU je to čtvrtina až třetina podniků podle jejich velikosti. Více než třetina firem všech velikostí nakupuje auta za hotovost.



Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
Nákup ojetiny jako rizikový podnik. Každá druhá ojetina ihned potřebuje nečekanou opravu za mnoho tisíc
