Dosavadní generální ředitel a předseda představenstva společnosti ČEPS označil svou roli v kabinetu jako spíše manažerskou a po uplynutí mandátu očekává návrat do vedení státního podniku. "To řešení je takové, že já musím ČEPS absolutně opustit," uvedl. Poté bude o jeho případném návratu rozhodovat dozorčí rada ČEPS.
Tošovského do nové vlády Jana Fischera nominovala ČSSD. Svá rozhodnutí prý bude konzultovat především s premiérem a potom i s ostatními, tedy i s politickými stranami. "Já si myslím, že zásadní rozhodnutí se od této vlády ani neočekávají," řekl s tím, že se sociální demokracií není "nijak spjatý".
Při přípravě rozpočtu jsou podle Tošovského jediným východiskem úspory. "Je to o jednotlivých položkách rozpočtu a musíme se na to podívat dopodrobna, tak jako v každé manažerské pozici," poznamenal. Za východisko naopak nepovažuje šrotovné, které je jedním z protikrizových návrhů sociální demokracie.
Tošovský dříve působil ve společnosti Středočeská energetická, v roce 2001 byl jmenován ředitelem společnost ČEZ Trade. V srpnu 2005 se stal členem vedení společnosti ČEPS, která provozuje tuzemskou přenosovou soustavu.
Designovaný premiér Jan Fischer potvrdil definitivní sestavu ministrů, včetně postu šéfa MPO dnes. Novou vládu prezident jmenuje v pátek odpoledne. Kabinet má vést zemi do předčasných voleb v říjnu.



Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
Nákup ojetiny jako rizikový podnik. Každá druhá ojetina ihned potřebuje nečekanou opravu za mnoho tisíc
