Šéf italského podniku Sergio Marchionne v pondělí jednal o převzetí německé automobilky Opel, která je klíčovou evropskou divizí GM. Německý ministr hospodářství Karl Theodor zu Guttenberg po jednání uvedl, že Fiat hodlá v Německu zachovat značku Opel i tři hlavní montážní závody automobilky. Naznačil však, že v závodě v Kaiserslauternu, kde Opel vyrábí motory, by mohla nastat "potřeba konsolidace".
Fiat se již minulý týden dohodl na partnerství s automobilkou Chrysler, partnerství s Opelem však zatím není jisté. Guttenberg zdůraznil, že vláda ještě očekává předložení podrobnějšího plánu na převzetí Opelu ze strany rakousko-kanadského dodavatele autodílů Magna.
Šéf závodní rady Opelu Klaus Franz v úterý uvedl, že plány Fiatu spojení s americkým rivalem Chrysler a evropskými aktivitami dalšího amerického konkurenta General Motors by mohly vést k zániku až 10.000 pracovních míst v Evropě.



Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
Nákup ojetiny jako rizikový podnik. Každá druhá ojetina ihned potřebuje nečekanou opravu za mnoho tisíc
