Yeti se již veřejnosti představil ve světové premiéře na autosalonu v Ženevě, kde zároveň předseda představenstva firmy Reinhard Jung oznámil, že by Škoda ráda vyráběla 20.000 kusů ročně. "Kolik budeme vyrábět ročně se ovšem nyní nedá přesně upřesnit, záležet bude na tom, jak vůz přijmou lidé. Chceme se teď soustředit na to, abychom zvládli náběh Yetiho a během prvního půlroku vyráběli asi 200 vozů denně," upřesnil Krauskopf.
Podle prodejců se lidé již na Yetiho ptají, zajímají je především jeho cena a termín prodeje. "Cena pro český trh zatím nebyla pevně stanovena, určíme ji v nejbližších týdnech," podotkl Krauskopf. Očekává se, že firma cenu Yetiho oznámí u příležitosti jeho české premiéry na červnovém autosalonu v Brně. Odhady se pohybují kolem 390.000 korun.
Pro mladoboleslavskou automobilku není Yeti jedinou letošní novinkou. Na konci roku by se měl představit ve verzi kombi Superb, Škoda také letos připravila faceliftované verze Octavie Scout a Octavie RS.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
