Operátoři se na ČTÚ obrátili již loni v létě. Úřad pak začal marketingovou kampaň O2 šetřit a letos v květnu po právním rozboru a konzultaci s Úřadem pro ochranu osobních údajů zahájil správní řízení. "Podle podnětu společnosti T-Mobile a Vodafone se jednalo o masivní marketingovou kampaň společnosti Telefónica trvající od května 2008 nejméně do září 2008," uvedla Makrlíková.
Telefónikou najatá firma měla od loňského roku volat zákazníkům T-Mobilu a Vodafonu, kteří hodně telefonují do její sítě, a přesvědčovat je o výhodách přechodu k O2. Firma přitom údajně zneužívala údaje z databází, které s ostatními operátory sdílí.
"Vzhledem k tomu, že na toto téma dostáváme hodně dotazů od našich zákazníků, zveřejnili jsme dnes na našich webových stránkách více informací a radu, co v dělat, pokud se do podobné situace dostanou," uvedl mluvčí Vodafonu Miroslav Čepický.
T-Mobile podle mluvčí Martiny Kemrové rovněž využívá při nabízení svých produktů služby třetích stran. Na konci minulého roku ale přijal opatření, která mají snížit počet stížností na prodejce.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
