Ředitel Magny Siegfried Wolf podle agentury Reuters řekl, že podnik má v úmyslu udržet v provozu všechny čtyři výrobní závody, které má Opel v Německu. Nemůže ale prý garantovat osud továren v Británii a v belgických Antverpách. Jejich budoucnost je nejistá.
Nabídku na převzetí Opelu podali tři zájemci, vedle Magny také italská automobilka Fiat a holding RHJ International, jehož součástí je investiční společnost Ripplewood. Opel je součástí největší americké automobilky General Motors, která se ale potýká s finančními problémy, a proto se chce zbavit některých značek. Opel je jednou z nich.
Představitelé německé vlády by se měli ještě dnes setkat na kancléřství v Berlíně, kde budou o nabídkách jednat.



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
