Havarujete v zahraničí? Jen žádnou paniku!

15.07.2002 | , Finance.cz
Domovská stránka


Jak řešit krizové situace na dovolené? Postup řešení krizové situace záleží na tom, jestli jste byl při havárii viník nebo poškozený.

Téma: Jak řešit krizové situace na dovolené?

Pokud jste viníkem havárie, zavolejte na asistenční společnost pojišťovny, u které máte uzavřeno povinné ručení, tam se dozvíte co dál.  Pokud Vám to asistenční společnost doporučí, tak zavolejte policii. Pokud ne, tak si zjistěte údaje o poškozeném, jako např.: jméno a příjmení, adresa, číslo Dokladu o pojištění, název pojišťovny a její sídlo a SPZ. Pokuste se zajistit veškeré důkazy o škodě na vozidle (například fotoaparátem nebo kamerou).

Než necháte vozidlo opravit, nechte škodu posoudit znalcem. V zahraničí na pobočce pojišťovny nebo na asistenční službě Vám řeknou, kde je nejbližší likvidátor.
Po návratu domů hned nahlaste nehodu bez zbytečného odkladu své pojišťovně, dozvíte se, co je nutné doložit pro uplatnění náhrady
V případě, že máte uzavřeno povinné ručení, tak za Vás pojišťovna uhradí škody, které jste způsobil ostatním. Pokud chcete mít hrazeny škody i  na svém vozidle, tak Vám doporučujeme Havarijní pojištění.

A co doporučujeme udělat ještě před odjezdem? Zjistěte si telefonní číslo na asistenční společnost, se kterou pojišťovna, kde máte uzavřeno pojištění (povinné ručení, havarijní pojištění) spolupracuje. Při sjednávání pojištění jste určitě obdrželi kartičku s telefonním kontaktem, od zástupce pojišťovny. Raději si ho ověřte na zelené lince pojišťovny.
Pokud nejste zdatní v cizí řeči, tak si zjistěte telefonní číslo na nejbližší asistenční pobočku, kde se česky domluvíte.

 

Štítky:


Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0
Hlasováno: 0 krát

Články ze sekce: Domovská stránka



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.