Proto se Asociace PR agentur (APRA) rozhodla uspořádat ve spolupráci se společností Blue Events konferenci Public Relations Summit, jejíž první ročník s podtitulem „Role PR v turbulentních časech“ přiblíží úlohu PR na konkrétních příkladech různých typů aktivit, které se období dramaticky se měnících podmínek osvědčily.
Cílem PR Summitu je stát se významnou platformou pro setkávání nejen PR specialistů a konzultantů, ale i dalších manažerů z vedení firem a institucí, kteří mají zájem o poznatky o úloze PR v celkové podnikové nebo institucionální strategii.
Věříme, že velkým inspiračním přínosem bude především vystoupení hlavního zahraničního řečníka, jímž je Lou Capozzi – odborník z USA s téměř 40tiletou praxí v předních světových PR agenturách i in-house a stávající president ICCO. V navazujícím odpoledním bloku budeme hledat odpověď na klíčovou otázku Jak si může PR ukousnout co největší kus z koláče MarCom?, a to prostřednictvím tradičních i velmi netradičních interaktivních prezentačních forem.
Věříme, že se nám podařilo vytvořit zajímavý a doufejme že i zábavný program, který současně bude informačně přínosný jak pro PR specialisty v agenturách, tak i pro ty působící ve firmách, státních službách či dalších institucích.
Těšíme se na viděnou 21. října v andel´s hotelu v Praze!



Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
