MAMC přinese názorové střety předních osobností politické a mediální scény

06.11.2009 | , Media Age Marketing Centrum
Tiskové zprávy


Přední politické osobnosti a špičkoví mediální odborníci poradí návštěvníkům konference s názvem Mediální politika firem a politiků, jak si naklonit média na svou stranu. Akce se koná 12. listopadu v novém pavilonu P brněnského výstaviště. Jedná se již o třetí letošní konferenci nového unikátního vzdělávacího projektu Media Age Marketing Centrum (MAMC).

V rámci brněnské konference Mediální politika firem a politiků spolu k jednomu stolu zasednou novináři, zástupci PR agentur, tiskoví mluvčí a přední osobnosti politické scény. Návštěvníkům se tak nabídne atraktivní možnost komplexně pochopit principy efektivní komunikace s médii. Program panelových diskuzí slibuje inspirativní názorové střety, které přinesou cenné poznatky ze zákulisí české mediální a politické scény. Diskuze se zúčastní exkluzivní hosté v čele s bývalým předsedou vlády Milošem Zemanem, tajemníkem prezidenta Ladislavem Jaklem či ředitelem zpravodajství České televize Milanem Fridrichem.

Na konferenci věnovanou efektivní komunikaci s médii, která je v rámci MAMC letos poslední, se nám podařilo oslovit špičkové odborníky. Jsem proto přesvědčený, že diskuze bude podmětná a návštěvníci si odnesou nepřeberné množství zajímavých poznatků,“ uvedl David Blažek, ředitel komunikační agentury Media Age, která nový vzdělávací projekt MAMC připravuje. „Podobná konference nemá v Brně konkurenci. Atraktivní hosté v kombinaci s nejaktuálnějšími tématy přilákají mnoho zájemců. Rozhodli jsme se tedy akci vzhledem k větší kapacitě uspořádat v areálu brněnského výstaviště,“ připomněl Blažek.

Program třetí letošní konference vzdělávacího projektu MAMC bude rozdělený do dvou bloků. Zatímco dopolední pásmo bude věnováno korporátní komunikaci s médii, v odpolední části přijde na řadu diskuze o moci a bezmoci politiků vůči médiím. Moderátory panelových diskuzí budou publicista Petr Žantovský a šéfredaktor týdeníku Strategie Václav Sochor. Kromě již zmíněných hostů se konference zúčastní například strategický plánovač společnosti Bison & Rose Vladimír Bystrov, ředitel agentury TPR Roman Bajčan, tiskový mluvčí Magistrátu hlavního města Prahy Jiří Wolf, regionální mluvčí RWE Jiří Bezděk, specialista na marketingovou a reklamní komunikaci Jan Cézar či odborník na PR Petr Lesenský. Mezi zástupci tuzemských médií se představí například šéfredaktor jihomoravského Deníku Tomáš Herman či Libor Kříž, obchodní ředitel vydavatelství Extra Publishing.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy