Sektor družstevních záložen (kampeliček) bude muset projít fází očisty a stabilizace. Na včerejším Manažerském fóru pořádaném Hospodářskými novinami a týdeníkem Ekonom to uvedl prezident České asociace družstevních záložen Richard Mandelík.
Dosavadní čtyřletý vývoj byl podle Mandelíka především ve znamení růstu, nyní prý musejí kampeličky zaplatit vnitřní dluhy a odstranit chyby v hospodaření.
Sektor čítá 100 zaregistrovaných subjektů se 110 tisíci členy a objemem spravovaných vkladů 9,9 miliardy korun.
Vyšší důvěryhodnost sektoru, v němž fungují malé regionální kampeličky s vklady v řádu stovek tisíc a naopak celostátně působí kampeličky j
ejich vklady přesahují miliardu korun, má podle šéfa Úřadu pro dohled nad družstevními záložnami přinést vládou schválená novela příslušného zákona. Ta má omezit některé dosud povolené činnosti, například zřizování dceřiných společností, což odborníci považují za slabinu současné legislativy. Novela by měla zavést i licencování kampeliček s tím, že fungující záložny by se musely zpětně přelicencovat.Zdroj: HN z 24. 9. 1999



Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
Kdo nezvládne tento kvíz za plný počet, ten si dost možná auto zničí. Kontrolky jsou totiž základem komunikace mezi autem a řidičem
