"Vyšetřování prokázalo, že MOL získal finanční výhodu placením nižších těžebních poplatků než konkurenti. Tento typ zjevně diskriminační pomoci není v rámci pravidel EU povolen," řekl eurokomisař pro hospodářskou soutěž Joaquín Almunia.
Maďarsko začátkem roku 2008 těžební poplatky zvýšilo. V případě společnosti MOL však poplatky zůstaly beze změny na úrovních uvedených v dohodě s vládou z roku 2005, napsala agentura Reuters. Pokud Maďarsko nezajistí vrácení pomoci, může ho Evropská komise podle agentury AP povolat před soud.
Společnost MOL hospodařila v prvním čtvrtletí s čistým ziskem 19 miliard forintů (asi 1,75 miliardy Kč) po ztrátě 114 miliard forintů před rokem, kdy byly výsledky zasaženy rozsáhlou finanční ztrátou. MOL podniká na českém trhu s pohonnými hmotami prostřednictvím slovenské dceřiné společnosti Slovnaft.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
