"Po předběžném přezkoumání komise shledala, že hrozí nebezpečí, že tato část navrhované transakce by mohla ve Francii a České republice zásadně narušit hospodářskou soutěž v oblasti drceného kameniva, asfaltových směsí a inženýrského stavebnictví a výstavby silnic," uvedla komise. Těmito aspekty transakce se tak budou zabývat francouzské a české orgány na ochranu hospodářské soutěže.
Eurovia podniká ve výstavbě a údržbě silnic, rozvoje železniční infrastruktury či výrobě stavebního materiálu. Tarmac mimo jiné vyrábí a prodává drcené kamenivo z lomů a dolů.
V únoru se firmy dohodly na tom, že Eurovia získá části Tarmacu v Německu, Polsku, Francii a České republice. "Pokud jde o trhy v Polsku a Německu navrhovaná transakce zde nezpůsobí významné překrývání činností. Komise proto shledala, že spojení nevyvolá obavy z narušení hospodářské soutěže," píše se v prohlášení EK.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
