Kerviel tvrdí, že jeho nadřízení o rizikových transakcích věděli a tolerovali je. Banka to ale vehementně popírá a někteří svědkové, kteří už vypověděli, Kerviela nazývají lhářem. Dnes ale promluvil i svědek, který dává Kervielovi zapravdu a řekl, že banka musela dobře vědět, co Kerviel s jejími penězi dělá.
"Přímí nadřízení nemohli aktivity Jérôme Kerviela úplně ignorovat," řekl dnes před soudem bývalý manažer banky Benoit Taillieu, který do roku 2006 vykonával dohled nad makléři a byl i Kervielovým nadřízeným. Ztráta, která bance vznikla údajně kvůli Kervielovi, je z pozdější doby. "Možná, že je (Kerviel) vinen, rozhodně ale není sám," vypověděl Taillieu.
Kervielův bývalý nadřízený soudu také řekl, že Kerviel měl ještě nějaký čas před zmíněnou ztrátou výborné výsledky. Dosahoval abnormálně vysokých zisků, což podle Taillieua muselo zalarmovat lidi z dohledu a jednoznačně ukázat, že Kerviel není schopen tak vysokých zisků dosahovat, aniž by neporušoval interní pravidla. To by potvrzovalo Kervielova slova, že když bance hodně vydělával, nadřízení překračování interních limitů bez problémů tiše tolerovali.
Société Générale, která v České republice vlastní Komerční banku, ale až dosud popírala, že by měl Kerviel komplice. Dnes 33letý Kerviel podle banky pracoval sám. Kerviel nikdy nepopíral, že otevíral pozice, které neměl od nadřízených schválené a které podle odhadů mohly dosáhnout až 50 miliard eur. Zároveň ale trvá na tom, že nadřízení o všem věděli.
Pokud bude Kerviel uznán vinným, hrozí mu až pětiletý trest a pokuta až 375.000 eur (asi 9,6 milionu Kč). Société Générale jej obviňuje z překročení pravomocí, zpronevěry a falšování dokumentů. Tvrdí ale také, že Kerviel neoprávněně manipuloval s počítačovými daty. Soudní proces začal v úterý a trvat by mohl asi dva týdny, možná déle.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
