"My už tady ale nic realizovat nebudeme, specializujeme se na nákupní centra, jeho výstavba v Liberci by už ale neměla smysl," vysvětlil Tobek. Galerie Liberec měla vyrůst v lokalitě Perštýn v blízkosti terminálu městské dopravy a podle původního plánu měl být obchod otevřen na konci roku 2009 nebo na počátku toho letošního. Termín otevření se ale několikrát posunul kvůli průtahům ve správních řízeních. Stavbu nakonec ECE zastavila a zažalovala Českou republiku o náhradu škody ve výši zhruba 1,8 miliardy korun (70 milionů eur).
Nákupní galerie měla stát přes ulici proti Obchodnímu centru Forum. Projekt za zhruba 100 milionů eur (zhruba 2,5 mld. Kč) měl mimo jiné vyřešit i dopravu v této části města. Kruhový objezd v blízkosti centra, který je už dnes na hranici propustnosti, měla nahradit světelně řízená křižovatka. Pětipodlažní objekt měl být zapuštěn do svahu a na jeho střeše plánovali architekti park. Nabídnout měl 35.000 metrů čtverečních obchodních ploch a parkoviště pro 850 aut. Místo toho tam dnes zeje jen obrovská stavební jáma.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
