Počet registrací nových aut v Evropě, kde postupně končí programy podpory prodeje aut, se zvýšil o 7,7 procenta na 1,21 milionu vozů. PSA tak překonala růst celého automobilového trhu v regionu, který činil 1,1 procenta. Francouzská automobilka se však snaží podpořit prodej hlavně růstem mimo Evropu. Podíl prodeje v zemích mimo Evropu na celkovém prodeji aut se v pololetí zvýšil na 36 procent z loňských 34 procent.
V Latinské Americe pololetní prodej aut stoupl o 13 procent na 127.000 vozů. Nejsilněji se zvýšila poptávka v Číně, a to o 49 procent na 176.000 vozů.
V letošním roce PSA očekává pokles evropského trhu o devět procent, počítá však se zvýšením svého podílu na trhu. Čínský trh má vzrůst o více než deset procent a trh v Latinské Americe o méně než deset procent.
PSA plánuje v příštích třech letech prostřednictvím nižších nákladů a vyššího prodeje zvýšit zisk na 3,3 miliardy eur (84,3 miliardy Kč). Loni koncern vykázala ztrátu 1,16 miliardy eur, napsala agentura AP.
PSA Peugeot Citroën je po německém Volkswagenu druhým největším výrobcem automobilů v Evropě. Firma působí rovněž v České republice, kde má společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota. Jejich kolínský závod vyrábí vozy Toyota Aygo, Peugeot 107 a Citroën C1.



Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
