Časopis citoval analytika Mike Abramskyho ze společnosti RBC Capital Markets, podle něhož by Apple mohlo na 900 milionů přijít úplné stažení problémových výrobků iPhone 4. Za jejich opravy by pak firma zaplatila výrazně méně, a to 300 milionů dolarů (kolem šesti miliard korun). Nejlevnější by prý bylo řešit problém pomocí speciálních gumových "bočnic", které potíže s příjmem signálu zmírňují. Přišly by na 45 milionů dolarů (asi 904 milionů korun).
Investory by ale podle Abramskyho neměl znepokojovat ani nejčernější scénář. Apple má dostatečně velké finanční rezervy pro to, aby se s takovou situací vypořádal. Analytik společnosti Kaufman Bros. Shaw Wu nicméně v úterý uvedl, že problémový telefon by mohl mít dopad na zisky firmy.
Apple za první tři dny od uvedení na trh, jež připadlo na 29. červen, prodal přibližně 1,7 milionu přístrojů iPhone 4. Někteří uživatelé si záhy začali stěžovat, že přístroj v určitých situacích ztrácí signál. Apple tvrdil, že je to jen softwarová záležitost, kterou půjde odstranit.
Vlivný americký časopis Consumer Reports ale nechal udělat testy, podle nichž je prý zřejmé, že přístroj je osazen nevhodnou anténou. Zpochybnil i tvrzení firmy, která dosavadní kritiku, že přístroj ztrácí signál, sváděla na softwarovou chybu. V USA už kvůli závadám padlo i několik žalob na Apple a akcie firmy v úterý výrazně klesly.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
