Firma loni zvýšila tržby z prodeje vlastních výrobků a služeb o 770 milionů na 4,4 miliardy korun. Jednatel společnosti Gyu Soo Shim ve výroční zprávě uvedl, že zaznamenali stejně jako v předcházejícím roce významný nárůst objemu produkce. V prvním pololetí roku však musela firma kvůli hospodářské krizi překonat problémy. To se však podle jednatele podařilo i díky přístupu zaměstnanců, kteří byli ochotni přistoupit na krátkodobé odstávky v práci a omezení ve výplatách odměn.
Na konci minulého roku firma zaměstnávala 1282 lidí, což bylo o 70 více než na konci roku 2008. V letošním roce chce firma pokračovat v investicích, plánuje například koupit výkonný lis.
Společnost, která sídlí v ostravské průmyslové zóně Hrabová od roku 2006, se zabývá výrobou základních částí karosérií, jako jsou například vnější výztuha dveří, přední nosník, zadní podlaha, střední podlaha a blatník. Spojením těchto komponentů se v automobilkách vytvoří základní skelet karoserie. Před zahájením stavby ostravského závodu firma oznámila, že celkem v moravskoslezské metropoli investuje 200 milionů dolarů (asi čtyři miliardy korun) a zaměstná 1500 lidí. Hlavním akcionářem firmy Sungwoo Hitech je jihokorejská firma Sungwoo Hitech CO.
Společnost začala v roce 2007 čerpat finance ze státní pobídky, která významně přispěla k jejímu rozvoji. Částka za investiční pobídky za každé nově vytvořené pracovní místo loni dosáhla 69,4 milionu korun. Celkem už tak firma dostala od českého státu 219,4 milionu korun.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
